niedziela, 25 lutego 2018

Kasztanowiec, krem w płynie do cery naczynkowej || Zapach Ciszy

Naturalne kosmetyki są coraz bardziej popularne wśród kobiet. Większość z nas coraz częściej zaczyna patrzeć na skład produktów kosmetycznych. Ostatnią u mnie nowością a zarazem ulubieńcem stał się KREM W PŁYNIE, KASZTANOWIEC firmy Zapach Ciszy.

Na wstępnie chciałam napisać kilka słów o firmie Zapach Ciszy... Przyznam szczerze i z wielkim bólem, że o producencie dowiedziałam się dość niedawno. Jest to stosunkowo młoda firma działająca na rynku, nie mniej jednak ich tradycje sięgają dużo, dużo dalej. Naturalne metody tworzenia produktów sięgające pokoleń. Także jeśli ktoś ceni sobie naturalne składniki w kosmetykach, zachęcam do zapoznania się z resztą asortymentu Zapach Ciszy ;-) 


Według producenta...


... krem doskonale sprawdza się dla osób z wrażliwą na zmiany temperatury skórą, skłonnej do zaczerwienia, z rozszerzonymi porami oraz z widocznymi pajączkami.






4 komentarze:

  1. mam cere naczynkową i z chęcią wypróbuje tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję na popękane naczynka na nogach! :-)

      Usuń
  2. z chęcią wypróbuje tego produktu na moje naczynka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję Krem do cery naczynkowej od kilku lat, ale takiego w płynie nigdy nie miałam. jest skuteczny?

    OdpowiedzUsuń