niedziela, 22 października 2017

Otwarcie CH Wroclavia || Sinsay, Makeup Revolution, Douglas

W minioną środę, dokładniej 18.10.2017 miało miejsce duże wydarzenie we Wrocławiu, mianowicie otwarcie CH Wroclavia. O najnowszej wrocławskiej galerii słyszał już zapewne każdy, także nie będę rozpisywać się na ten temat ;-) Podczas otwarcia odwiedziłam trzy miejsca: Sinsay, stoisko Makeup Revolution w Hebe oraz Douglas- gdzie zostałam zaproszona :-) 


Aby dotrzeć na miejsce za w czasu musiałam się nieco zwolnić z pracy. We Wrocvacii byłam chwile po 14:30. Przed samą galerią widniało dużo ludzi, nie mówiąc już co działo się w środku. Każdy chciał zobaczyć nową wrocławską galerię ;-)  


Sinsay

Pierwszym miejscem jakie odwiedziłam był sklep Sinsay. Oprócz mnie, zostały zaproszone cztery blogerki/vlogerki. Zrobiłyśmy wspólne, pamiątkowe zdjęcie, zapoznałyśmy się ze sobą, następnie ruszyłyśmy po dobór stylizacji :-)

 Wybór był dość trudny, ponieważ w ofercie jest tyle pięknych rzeczy, a nasza pula była ograniczona. Poniżej przedstawię wam co przypadło mi do gustu. 

klik

Sukienka - link
Bluza - link
Płaszczyk - link

Makeup Revolution - stoisko w Hebe

Tuż przed wyjściem z Sinsay spotkałam Agnieszkę i wspólnie wybrałyśmy się do Hebe na stoisko Makeup Revolution. W dniu otwarcia w każdym z odwiedzonych miejsc czekało nas wiele atrakcji. Po wejściu do drogerii otrzymałyśmy skromne upominki, zostały nam przedstawione nowości wśród produktów. Następnie mogłyśmy przyglądać się makijażom wykonywanym przez Wołosewicz-Makeup oraz Kitulec. Z marką Revolution miałam już wcześniej do czynienia, o czym mogliście się przekonać w poprzednich postach: klik klik klik ;-) Oprócz samego produktu, jestem również zakochana w pięknych czekoladkowych opakowaniach :-) 

Douglas


8 komentarzy:

  1. Jak będę we Wrocławiu to na pewno wpadnę <3 A co do Sinsaya to rzeczywiście mają świetne ciuchy :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od otwarcia minęło już kilka dni, a ludzi... mam wrażenie, że więcej bądź tyle samo, co w dniu otwarcia ;-)

      Usuń
  2. Muszę odwiedzić tę nową galerię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. matko muszę jak najszybciej odwiedzić ta galerie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest Pani przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń