wtorek, 25 lipca 2017

Red dress

Kolor czerwony najczęściej kojarzy nam się z miłością, namiętnością, kobiecością...
Zatem czerwona sukienka to kolejny z elementów garderoby, który powinnyśmy mieć w swojej szafie. Dlaczego? Przekonajcie się sami :-) 
W dzisiejszej stylizacji postawiłam na minimalizm. Czerwoną sukienkę zestawiłam z dodatkiem odpowiednich szpilek, dzięki czemu całokształt wygląda bardzo kobieco. Tego typu sukienki mają to do siebie, że w zależności od tego, jakie dobierzemy dodatki - mam tutaj na myśli przede wszystkim buty, stylizacja nada się na różne okazje. Jednym z przykładów może być połączenie z białymi trampkami, nie zniszczy to uroku sukienki a my będziemy czuły się bardziej swobodnie - zestawienie na wyjście z koleżanką na kawę czy chociażby na zakupy ;-) 
Co sądzicie o czerwonych sukienkach, w jakim zestawieniu lubicie je najbardziej? :-)

Sukienka - Bershka

33 komentarze:

  1. Przepiękna <3 A w połączeniu z tymi szpileczkami wygląda oszołamiająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone sukienki są piękne! :) Bardzo fajne miejsce na zdjęcia :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokladnie takie same skojarzenia co do czerwieni, jak Ty. Sliczna sukienka! Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie wyglądasz w czerwieni :) Piękna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna sukienka! W połączeniu z tymi szpilkami całość wygląda naprawdę rewelacyjnie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna stylizacja - jestem zakochana w tej sukience ♥ Wyglądasz w niej olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest wspaniała! Marzę o takiej i chyba właśnie znalazłam kolejną rzecz, której pożądam w mojej szafie :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w dodatku niedroga oraz dostępna w sklepie ;-)

      Usuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie
    Świetna stylizacja
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo ładna i również mam w swojej szafie kilka czerwonych rzeczy :) bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja w swojej szafie obecnie mam dwie, druga bardziej malinowa. Jednak w takim odcieniu czuję się zdecydowanie lepiej! ;-)

      Usuń
  10. Bajkowo wyglądasz w tej stylizacji :) Śliczne szpilki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest piękna, ale ja nie mogłam oderwać wzroku od tych cudownych szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woooow co za figura :) przesliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerwone sukienki, sama mam w szafie jedną i ją ubóstwiam.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek.

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze ,że postawiłaś na minimalizm ! Efekty sesji wyszły tak subtelnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna sukienka! Swietnie w niej wygladasz! Razem z tymi szpilkami masz nogi do nieba kochana. Przecudne zdjecia! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  16. I love that dress.. the red colour and how good it looks on you! :)

    And those sexy strappy stiletto heels go perfectly with it! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Piąte zdjęcie jest świetne - jak z jakiejś profesjonalnej modowej sesji w stylu do czasopisma!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz w niej bardzo kobieco! Cudowna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń